Mijn eerste Dam tot damloop is een feit #Damloop

Zo, mijn eerste damloop zit er op. Ik was goed voorbereid; goed getraind, mijn Camelbak met 1,5 liter Isotone drank mee, 2 gels en ik heb de dagen voor de damloop geen liters bier en vette hap naar binnen gewerkt. Kortom, ik was er klaar voor!

In de trein kwamen we een aantal bekenden tegen die ook mee deden. dus we hadden een leuk groepje die vol van de zenuwen lekker druk aan het doen waren in de trein. Onze starttijd was om 10:45 en dit was wel lekker. Nog niet al te druk naar mijn idee. Spulletjes ingeleverd en naar het startvak.

Ik had een richttijd van 1:45 opgegeven, uiteindelijk heb ik ruim een minuut sneller gelopen. Hier ben ik erg tevreden mee. Geen pijntjes tijdens het lopen (dit kwam later pas). De sfeer was echt super! Volgend jaar weer!

klaar voor de start!
klaar voor de start!
image
De tunnel door
image
Yesss, gehaald!
image
pfff.

Na afloop zijn we naar de trein gelopen en toen kwam de man met de hamer wel hoor. Overal spierpijn. Ik heb toch net even iets sneller gelopen dan ik normaal doe, maar al die mensen langs de kant geeft zo’n kick! Ik lag om 21:00 in mijn bed, helemaal gevloerd.

Helaas heb ik mijn telefoon te laat aangezet waardoor ik niet de gehele afstand van 16,1 km heb gemeten.

damloop snelheid

Damloop speed and pace

Mijn uitslag

3 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Mari Durieux schreef:

    Goed gedaan!! Wat een feest was het

    Like

  2. chefpapa schreef:

    Was zeker een feest, volgend jaar weer!

    Like

Geef een reactie

