Wordt Google+ collections het nieuwe Wikipedia?

on

Google heeft een nieuw Google+ onderdeel gelanceerd; Google+ collections. Gebruikers van Google+ kunnen Berichten, foto,s, filmpjes etc. verzamelen over bepaalde onderwerpen. Andere gebruikers kunnen collecties van anderen volgen, als ze zich hierop abonneren.

Collecties

Ikzelf denk, om verschillende redenen, dat dit een schot in de roos is en het aantal Google+ gebruikers zal vergroten.

Het zou zomaar kunnen dat collections het nieuwe Wikipedia gaat worden. Allerlei informatie over de onderwerpen die jij interessant vindt wordt gebundeld op je bordje gelegd.

Ik denk ook dat het voor Bloggers een uitkomst zal zijn. Ik kan mijn blogberichten toevoegen aan een collectie waarbij ik in één klap mijn doelgroep bereik.

Google+ collections wordt langzaam uitgerold naar alle gebruikers. Bij mijzelf is het nu nog niet beschikbaar. Ben benieuwd!

Geef een reactie

