Belgische biertjes

Vorige week was ik een paar daagjes in Antwerpen. Het weer was super dus een paar Belgische biertjes op het terras gingen er wel in.

Ik kreeg een bierkaart gepresenteerd waar wel 200 verschillende bieren op stonden.

image

Welke moest ik nu kiezen? Ik stuurde de kaart door naar mijn vader met de vraag welke hij zou nemen. Troubadour speciale  berichtte hij terug. Aannemende dat mijn vader verstand heeft van Belgisc bier bestelde ik zijn keuze bij de ober, die erg onder de indruk zou zijn van mijn keuze. In plaats daarvan schudde hij met zijn hoofd. Trok hij nou de jaren lange expertise van mijn vader in tweifel? Een beetje van slag vroeg ik hem welke ik dan volgens hem moest nemen.  Hij keek mij eens goed aan, bleef even stil,  en zei toen;
DELIRIUM!

image

Welke zou jij kiezen?

Geef een reactie

